Brutália
Brutália Honlap
Brutália Hírek
Tippek kezdõknek
Brutália története
Kalandozók klánjai
Brutália világa
Játszható fajok
Játszható osztályok
Elsajátítható képzettségek, speciális képességek
Elsajátítható varázslatok és varázsénekek
Játékszabályok
A játék fejlesztõi
A játékosok
Napi, havi és éves statisztikák
Fényképalbumok
Letölthetõ fájlok
Ajánlott linkek
A honlap tartalma
A játék és a honlap névjegye

© 2001-2002
Írj nekünk!
Brutália Brut&aacue;lia Honlap
Isten hozott, kalandor!
2024. ápr. 25. csütörtök (Márk)
A honlap újdonságai Keresés a honlapon Hadd játszak! Belépés a honlapra

A játék fejlesztői

Brutália fejlesztői csapata egy non-profit baráti társaság, akik mindenféle ellenszolgáltatás nélkül, hobbiból fejlesztik a játékot. Ha esetleg ilyen irányú ambícióid lennének, akkor olvasd el az alkotói csapatba kerülés feltételeit!
Itt szeretnénk köszönetet mondani minden egykori alkotónknak, akiknek neve esetleg nem szerepelne a honlapon, és reméljük, hogy Brutália történetének leírásából senkinek sem maradt ki a neve.
A lap alján találsz információt a speciális követ, illetve nagykövet rangokról.
Jelenlegi alkotók Ugrás az oldal tetejéreUgrás az oldal aljára
Admin:     Blair Brutal Ivn
Eldarch:     Amaryl Brandon Greywind Luigi Nightwish
Arch:     Kaoraku Pavel Whitelight
Elder:    
Wizard:     Vira
Senior:     Alec Andrey Calypso Charon Csilla Dano Falc Firestorm Fizban Freddie Gandalf Graymouser Greywind Gyagyas Helm Hermit Indriq Juszuf Kelen Kevin Lovecraft Luigipapa Magix Mithrilke Orion Pala Pavel Philip Savior Sharky Simon Theo Tigris Wolfbane Wolfbane Zweiblumen
Az alkotók feladatkörei Ugrás az oldal tetejéreUgrás az oldal aljára
APPROVAL csoport:     *Brandon +Blair Amaryl Brutal Ivn
ART csoport:     *Blair +Kaoraku Brutal Luigi Whitelight
CLAN csoport:     *Blair +Brutal Amaryl Brandon Ivn Kaoraku
GAMESYSTEM csoport:     *Blair +Brandon Amaryl Brutal Ivn
LAW csoport:     *Brandon +Blair Amaryl Brutal Greywind Ivn Kaoraku Nightwish Vira
MUDLIB csoport:     *Brutal +Ivn Blair Brandon Pavel Whitelight
Wizardfelvétel Ugrás az oldal tetejéreUgrás az oldal aljára
Ha te is a játék fejlesztői (wizardok, wizek, halhatatlanok) sorába szeretnél tartozni, az két módon lehetséges:
1.
  • Leadtál két megfelelő minőségű bredes területet, amiket el is fogadtak, és bekötésre (a mud világába való behelyezésre) készen állnak.
  • Szeretnél megismerkedni a mud felépítésével, és érdekel az LPC kódolás.


  • Ha ekkor jelentkezel egy mentornál (új fejlesztők felvételéért és segítéséért felelős wizard), akkor a területeid és az approválok (új területek bekötés előtti ellenőrzéséért felelős wizardok) véleménye alapján a mentorok közösen döntenek. Megfelelő véleményezés esetén felvesznek tanuló wizardnak, és elkezdhetsz ismerkedni a muddal, amiben a mentorok fognak segíteni (így kerül be a legtöbb wizard).
    2.
  • Van már LPC kódolási tapasztalatod, játszottal több mudon is, netán wizard is vagy valahol.
  • Van a főnökök közt olyan, aki mindezt tudja rólad, és felelőséget is vállal érted.
  • Van egy konkrét célod, amit szeretnél megvalósítani, valami, amit szeretnél hozzátenni ehhez a mudhoz.


  • Ebben az esetben az összes főnök véleménye számít, és ha nincs ellenvetés, akkor felveszünk tanulónak, és elkezdhetsz dolgozni a választott feladatodon.
    Követek, nagykövetek Ugrás az oldal tetejéreUgrás az oldal aljára
    Követek:
    Brutálián követ ranggal tüntetjük ki azon játékosainkat, akik jelentős szerepet vállaltak a játék fejlesztésében, viszont nem feltétlenül programkódok írásával tették ezt. A követ státusz semmilyen kézzelfogható előnnyel nem jár a játékban, csupán egy rangot jelképez, társul hozzá ugyanakkor néhány feladat és kötelesség, melyeknek eleget kell tenni (lásd lejjebb).
    A követté válást a MENTOR csoport tagjai bírálják el a felsorolt szempontok alapján.
    Jó esélyekkel pályázhatsz a követ rangra, ha
  • fejlesztettél legalább egy elfogadható minőségű területet a játékhoz,
  • vagy ha tanácsaiddal, ötleteiddel, hibajelentéseiddel, vagy egyéb módon hatékonyan segítetted a játékfejlesztők munkáját,
  • és vállalni is tudod a követ ranggal járó kötelességeket.
  • Követként kötelességed:
  • megfelelő, morális játékbéli viselkedéseddel követendő például szolgálni játékosaink számára,
  • amennyiben a játék egyes részeinek komolyabb tesztelésére lenne szükség, abban erődnek és szabadidődnek megfelelő mértékben részt venni,
  • kezdő játékosaink kérdéseire segítőkészen válaszolni (nem kell a kezdőket tápolni, pénzelni, varázslatokkal, cuccokkal ellátni, a súgó file-okból, vagy az egyéb helyeken elérhető információkból szó szerint idézni, csupán arra kérünk, hogy udvariasan igazítsd útba, hogy az adott információt hol, milyen módon találhatja meg),
  • közvetítő szerepet vállalni a játék fejlesztői és a játékosok között, ha úgy hozza a szükség.
  • Nagykövetek:
    A játékban nagykövet rangot kapnak azok a játékfejlesztéstől már visszavonult, egykori alkotóink, akik a játék története során meghatározó szerepet játszottak (a játék főnökei közé tartoztak), illetve azok az újonc játékfejlesztők, akik munkájuk mennyiségével, minőségével, illetve egyéb szempontok alapján még nem nyerték el a jelenlegi főnökök bizalmát ahhoz, hogy elder rangra emelkedjenek.
    Természetesen minden nagykövettől és játékfejlesztőtől elvárjuk, hogy a követek kötelezettségeinek eleget tegyenek, viszont a fejlesztők általában egy-egy speciális feladatkörre koncentrálnak, így nem biztos, hogy a játékról olyan átfogó képpel rendelkeznek, mint maguk a játékosok.
    Brutálián nem kapnak nagykövet rangot más mudok fejlesztői csupán erre a tényre alapozva az igényüket, természetesen az, hogy más mudon is fejlesztesz, alapvetően nem kizáró ok, ha nálunk is bizonyítasz.