Klánrendszer Brutálián
Brutália vad, kegyetlen és folyton változó világában bizony gyakran úgy
érezhetitek, hogy szükségetek lenne egy szilárd pontra, barátokra, akik
segítenek a bajban. A baráti társaságok gyakran klánokba szerveződnek,
és közös erővel felépítik klánszállásukat, egy biztonságos zugot, ahová
bármikor vissza lehet vonulni a rohanó világ elől. A klántársak köztudottan
azonnal egymás segítségére sietnek, ha a szükség úgy hozza, éppen ezért
egy-egy híresebb, erősebb klánba tartozni már önmagában is hatalmas
biztonságot nyújthat. Azonban a legtöbb klán nem vesz fel akárkit a soraiba,
először bizonyítanod kell rátermettségedet. Ti is alapíthattok saját klánt
magatoknak, ha elég rátermettek, tapasztaltak vagytok, illetve eleget
tesztek a klánalapításhoz szükséges
feltételeknek.
A klánhonlapokról:
Ezen az oldalon lehetőség nyílik minden, Brutálián létező klán rövid
bemutatkozására, amelyben a következő adatok szerepelnek:
a klán neve és a röviditett azonosítója
a klán leírása (ugyanaz, mint amit a játékban a klán info paranccsal látsz)
a klán általatok készített logója (max. 100x100 pixeles kép, lehetőleg fehér háttérrel)
Amennyiben több információt szeretnétek publikálni klánotokról, akkor azt
az általatok készített és fenntartott klánhonlapotokon kell megtennetek,
amelyre ezen a lapon a klánotok nevénél, ill. a linkek alatt a
Klánok hivatalos honlapjai
fejezetnél linket készítünk, amennyiben annak URL-jét megadjátok.
Forduljatok bátran a
honlap adminisztrátoraihoz, ha
valami oknál fogva klánotok még nem szerepel ezen a lapon, vagy ha
adatmódosításra van szükségetek!
Brutália klánjai:
Jelenleg még egyetlen klán sincs megalapítva.
|
Előfeltételek:
I. |
Klán alapításához 50 millió arany szükséges. |
II. |
Legalább 5 alapító tagnak kell lennie. (Wizardok és tesztkarakterek
nem lehetnek sem alapítók, sem későbbi tagok!) Minimum egy leendő 10-es
klánrangú és négy másik tag szükséges az alapításhoz. |
III. |
Mivel csak tapasztalt játékosok alapíthatnak klánt, az alapító
tagoknak minimum 1 remortosnak kell lenniük. |
IV. |
Klán neve és három betűs rövidítése. (Ezeknek egyedinek kell lenniük,
nézzétek meg a klán infó parancs segítségével, hogy tényleg nincs-e már ilyen
névvel, vagy rövidítéssel klán alapítva.) Amennyiben lehetséges, fantasy
jellegű nevet adjatok! A fantasy világába nem illő klánnév nem zárja ki a klán
megalakulását, amennyiben az megfelelően kidolgozott előtörténettel
rendelkezik, és minden egyéb kritériumnak megfelel, természetesen Brutália
határain belül maradva. |
V. |
Klán leírása. Egy 5-800 karakteres összefoglaló a klánotokról, amit
a klán infó parancs segítségével, ill. ezen a honlapon bárki megtekinthet. |
VI. |
Klán előtörténete. Ide tartozik a klán megalakulásának históriája,
az alapító tagok bemesélése a klánba, stb... |
VII. |
A klán feladatainak, és céljainak megfogalmazása. Mivel minden klán
valamilyen célt is tűz ki maga elé, - melynek elérésére való törekvés
kovácsolja csak igazán össze a klán tagjait - ezt sem árt megfelelően
megfogalmazni. Ennek egyes részeit akár a leírásba is betehetitek. |
VIII. |
Jól kidolgozott klánrangok. 10 klánrangot alkossatok, s döntsétek el,
hogy a tagfelvétel, előléptetés, lefokozás milyen rangra, milyen rangtól
működjön. |
A klánalapítás:
Ha mindez megvan, az alapító tagoknak részt kell venniük egy kb. 4
fordulós, klánokért felelős wizardok által vezetett küldetésorozatban,
melynek keretében fantasy jellegű feladatokat kell megoldaniuk. A küldetések
a klán jellegéhez és céljaihoz igazodnak.
A küldetések elsősorban nem klánszelektáló jellegűek, csupán a
felkészültséget, a rátermettséget és a tapasztalatot hivatottak vizsgálni,
ennek értelmében minden klán, amely megfelel a fenti előfeltételeknek, előbb,
vagy utóbb megalapulhat. Viszont, ha a klánotok nem működőképes, azaz nem lép
be senki, vagy beindul, de valamiért mindenki elhagyja azt, az a klán törlését
vonhatja maga után!
A küldetéssorozat teljesítése után megalapulhat a saját klánotok,
melyben Ti döntitek el, hogy ki milyen rangot kapjon, kit vesztek fel,
és kit nem, kirúgás, tagfelvétel milyen minimum rangtól működjön, stb...
A klán életének irányítása, fejlődése és erősödése, avagy bukása a Ti
kezetekbe kerül. Ha netán rosszul választatok vezetőt, nem megfelelő
személy, vagy személyek irányítják a klánt, a probléma megoldása Rátok vár,
wizardok semmilyen körülmények között sem avatkoznak a klán ügyes-bajos
dolgaiba!
10-es klánrangú tagoknak (azaz klánvezetőknek) mindenhez automatikusan
jogosultságuk van, bárkit előléptethetnek bármely klánrangra, akár 10-esre is,
bárkit lefokozhatnak, akár 10-es klánrangút is, így jól gondoljátok meg,
hogy kit neveztek ki a vezetők körébe. Mivel mindenki szabad akaratából
lép be egy klánba, ennek megfelelően akkor hagyja el, amikor akarja.
Az így megalakult klán kap egy klánszállást, amely ekkor csupán egyetlen
szobából fog állni, s amelynek leírását az alapító tagok készítik el.
Azt, hogy a klánszállás honnan nyíljon, az előtörténet határozza meg,
de vegyétek figyelembe, hogy klánépületek építéséhez a városok kereskedő
negyedében és főterének közelében már lehetetlen helyet találni! A további
klántárgyak és klánszobák meghatározott összegű aranyba kerülnek! (pl.
klánvisszatérés tekercs, klánbolt, stb.)
Ha mindez még nem rettentett el a klánalapítás ötletétől, akkor mielőtt
felveszed a kapcsolatot a klánwizardokkal,
olvasd el a klánalapítás
technikai részleteiről szóló dokumentációnkat is! |